Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “M o l d e x p o”
angajează pe o perioadă determinată Organizator tîrguri şi expoziţii, asistent
Cerinţe faţă de candidat:
a) Cerinţe profesionale:
Studii superioare preferabil în domeniul: economie, marketing, business și administrarea afacerii ş.a,
Experienţă de muncă în domeniul vînzărilor, marketingului, organizării evenimentelor, vor constitui un avantaj,
Cunoştinţe de WORD, Excel, Internet, Power Point.
Cunoaşterea limbilor romănă, rusă, engleza, cunoașterea altor limbi prezintă un avantaj.
b) Abilităţi: comunicare, organizare, negociere, analiza informaţiei, elaborare a documentelor, prezentare.
c) Aptitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, creativitate, punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate, capacitate de lucru în echipă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.
d) Condiţii de muncă:
Companie stabilă, cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, posibilități de creștere în carieră, sistem de premiere.
e) Program de lucru : ziua de muncă de 8 ore, 5 zile/saptamîna
Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa:
Cadre@ moldexpo.md
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu
<p><strong>Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “M o l d e x p o”</strong></p>
<p><strong>angajează pe o perioadă determinată O</strong><strong><em>rganizator tîrguri şi expoziţii, asistent</em></strong></p>
<p> </p>
<p> <strong>Cerinţe faţă de candidat</strong><strong>:</strong></p>
<p> </p>
<p><strong>a) Cerinţe profesionale: </strong></p>
<ul>
<li><strong>Studii superioare preferabil în domeniul: economie, marketing, business și administrarea afacerii ş.a</strong>,</li>
<li><strong>Experienţă de muncă în domeniul vînzărilor, marketingului, organizării evenimentelor, vor constitui un avantaj,</strong></li>
<li><strong>Cunoştinţe de WORD, Excel, Internet, Power Point.</strong></li>
<li><strong>Cunoaşterea limbilor romănă, rusă, engleza, cunoașterea altor limbi prezintă un avantaj</strong>.</li>
</ul>
<p style="margin-left:18pt"> </p>
<p><strong>b) Abilităţi: comunicare, organizare, negociere, analiza informaţiei, elaborare a documentelor, prezentare.</strong></p>
<p><strong>c) Aptitudini/comportamente:</strong> spirit de iniţiativă, creativitate, punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate, capacitate de lucru în echipă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.</p>
<p><strong>d) Condiţii de muncă:</strong></p>
<p><strong>Companie stabilă, cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, posibilități de creștere în carieră, sistem de premiere.</strong></p>
<p><strong>e) Program de lucru</strong> : ziua de muncă de 8 ore, 5 zile/saptamîna</p>
<p style="margin-left:18pt"> </p>
<p> </p>
<p>Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa<strong>:</strong></p>
<p><strong>Cadre@ moldexpo.md</strong></p>
<p>Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu</p>
<p> </p>
<p><strong> E-mail : <a href="mailto:cadre@moldexpo.md">cadre@moldexpo.md</a></strong></p>